whatsapp
צבעים נוספים
    * הצבעים עשויים להיות שונים מהמוצג באתר

    עם דגם העגלה החדש שלנו אתם הולכים להנות מעגלה מפנקת במיוחד, מרווחת, בעלת בדים נושמים ויוקרתיים, טכנולוגיית צמיגים משודרגת לתזוזה קלה ללא מאמץ,
    העגלה קלת משקל וקלה לתמרון בכל דרך שתבחרו, ידית האחיזה מתכווננת לפי צורך ההורים או מי שמטייל עם העגלה, הקיפול נוח ומהיר, המושב בעל מספר מצבי שכיבה ישיבה, סל אחסון גדול ומרווח, כיסוי גשם/שמש, מגוון צבעים אטרקטיביים ועוד... אז בואו והתחדשו.
     
     

    תיהנו מאותם רגעים מיוחדים

    אוהבים ייחודיות ועיצוב? דגם העגלה החדשני שלנו מתפאר בליטוש כרום וברק מהפנטים שאי אפשר להתעלם ממנו, כמה כיף להתחדש.
    תיהנו מאותם רגעים מיוחדים

    אלגנטיות על ארבעה קל- wheel גלגלים

    טכנולוגיית הגלגלים החדשה שלנו תעניק לכם ולתינוק שלכם נסיעה רגועה, בטוחה ושלווה, בולמי הזעוזעים ונעילת הגלגלים החדשנית שלנו זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי להנות מעוד יום טיול מפנק ומהנה.
    אלגנטיות על ארבעה קל- wheel גלגלים

    סיום היוקרה האולטימטיבי

    הפרטים הקטנים עושים את כל ההבדל! ידית האחיזה עם תפר היהלום משדרגת את עיצוב העגלה ומעניקה אחיזה נוחה ומרהיבה ביותר. דאגנו לכם לעיצוב חכם ומודרני ונוחות מקסימלית - מה צריך יותר מזה?
    סיום היוקרה האולטימטיבי

    איכות גבוהה אתה יכול להרגיש, מעריץ וניסיון

    למה הבדים שלנו הם הכי מיוחדים ומומלצים? את הבדים שלנו בחרנו בקפידה תוך כדי מחשבה על מה כל תינוק ואם צריכים . בדים מונעי זיעה ומדיפי ריח,  בדים רחיצים וקלים לניקוי, צבעים מרהיבים וחדשניים, התאמה של סוג הבד לכל עונה בשנה ועוד... לא צריך לבקש יותר מזה כדי להנות מעגלה איכותית ומרשימה שתשדרג את חייכם.
    איכות גבוהה אתה יכול להרגיש, מעריץ וניסיון